tisdag 13 augusti 2013

Avrundning på semestern









Jag avrundade semestern genom att ta en tur till Stockholm för att hänga med min kompis Teres. Jag upplevde en hel del godbitar till hus...



Kvällen spenderade vi på Teres balkong med god mat och vin.






På lördagen åkte vi tillsammans med vår kompis Catti till Nordiska Museet. Där besökte vi bland annat den folkhemslägenhet som finns uppbyggd där. Vilken energikick! 1940-tal när det är som bäst!

Och nu har jag börjat jobba. Det känns bättre än vad jag vågat hoppas!

2 kommentarer:

FarmorMormorA sa...

Oj! Nu blev jag sugen på att åka till Nordiska muséet. gillar 40-talet. Och så många fina fasader och balkonger. Var i Paris för flera år sedan och blev mäkta imponerad av alla vackra balkonger där. Ha det gott!

Helena sa...

Vilket fint inlägg, tack för inspirationen! Huset på den översta bilden, jeeeezzzez som min lillasyster skulle ha sagt. Och den gröna entrén... Wow.