lördag 19 maj 2012

Jag lättar på lagret - Utvalt är påfyllt



Jag har varit nere i vårt källarförråd och gjort en snabbinventering av mitt keramiklager. Jag kan konstatera att det finns en hel del grejer där som har funnits i lagret lite för länge nu. Sånt som jag visserligen gillar, men som ursprungligen gjordes som prover eller sånt som kanske har blivit kvar som enstaka exemplar från större produktioner. Tänker att det skulle vara fint att bli av med lite av det. Jag hoppas att något av det jag nu lagt ut i min andra blogg, Utvalt, faller någon av er på läppen!


Som vanligt gäller att maila mig om du är intresserad. Mailadressen hittar ni i högermarginalen. Först till kvarn... Jag skickar bara inom Sverige. Jag vill verkligen poängtera att jag satt väldigt låga priser på grejerna, det är utförsäljning! Så här lite kostar inte handdrejad keramik i vanliga fall! OM någon är intresserad av att köpa, så kommer den första leveransen att ske i början på vecka 22. Sannolikt blir det med Bussgods, som jag brukar skicka med. Där kan man nämligen märka paketen med "Ömtåligt", något som inte längre går med postens paket. Vågar därför aldrig riskera att skicka med dem.

Jag tror att jag ska ha ett gammalt lager med handdrejade ringar någonstans också. Om det verkar intressant så kan jag lägga ut dem också. De kan jag skicka med vanlig post!

Välkomna in och kolla Utvalt!

Inga kommentarer: