fredag 7 maj 2010

The grand opening, No 2


Igår öppnade jag mitt showroom. Epí sponsrade med bröd, jag bjöd på oliver, tapenade, cider och öl. Och godis. Det kom inte så många, men det var trevligt ändå. Lite konstigt tyckte jag kanske att det var, eftersom flera av de i mitt Facebookevent inbjudna vännerna faktiskt hade tackat ja, men ingen av dem kom... Så tittar jag in där idag och inser att jag skrivit fel datum... 6:e maj hade på FB blivit 9:e maj...

Japp! Så nu är det alltså öppning no 2 på söndag klockan 18-20. Ni är välkomna då! Hantverkargatan 10, ingång från gaveln!

Ha en fin helg!

3 kommentarer:

Maria sa...

Verkar vara mycket fint!

Dorthe sa...

Grand Opening to gange. Det er vel heller ikke for meget! Til lykke med, og hvor ser det skønt ud!

marie-louise sa...

Dit skulle man gärna vilja komma, Lycka till söta Ulrika!