fredag 2 april 2010

Välkomna till min lilla krukbutik!






Första dagen av fyra på Gästrik Konst. Jag håller till i den lilla grindstugan vid Forsbacka Wärdshus. Stugan som en kvinna visst bodde i ända in på 1960-talet... Här har jag min lilla kruk- och blombutik! Idag har det varit rätt många besökare här, med tanke på att den stora invigningen äger rum på en gigantisk arena i Sandviken. I år firar konstrundan 10 år, så jag hoppas på många besökare de övriga dagarna.

Kom förbi ni med! Här är lite kallt, men fint! Dessutom bjuder jag er på fin musik här i mitt lilla krypin.

6 kommentarer:

Lena Andersson sa...

Super fina krukor, den vita med prickar på gillar jag och den med slingor på och den med......
ALLA var super fina.

Stickarn sa...

Verkligen snyggt. Det är inte så ofta jag passerar Gävletrakten, men om jag gör det i sommar vill jag gärna titta in i buktiken. Lycka till!

Elin sa...

Jag önskar jag kunde komma och titta. Det har varit hektiskt på Göransson Arena idag och jag undrar om det verkligen kan komma en enda i morgon. Har inte alla redan varit där? De åker nog till Forsbacka i morgon!

Ulrika sa...

Tackar!
Stickarn, det är bara en butik nu under påskens konstrunda, sen är jag inte där förrän nästa år igen... Men jag har andra försäljningsställen!

Lisa sa...

Jättefina krukor!

ahardslojdlife sa...

Jag säger bara: WOW!!!