torsdag 1 april 2010

En smygtitt



Idag har jag farit hit och dit, fram och tillbaka. I morgon börjar Gästrik Konst, den årliga konstrundan i Gästrikland. Precis som förra året kommer jag att ställa ut min keramik i grindstugan vid Forsbacka Wärdshus.

Förra året kom våren lagom till påsk, det var soligt och väldigt varmt. I år konkurerar konstrundan definitivt inte med en härlig dag i trädgården, krattandes gamla torra löv... Fortfarande finns mycket snö kvar här...

Mitt tema i år kommer att vara krukor och växter. Det blir som en liten blomaffär, kan man säga! Kom gärna förbi om ni är ute och far! Fredag - måndag, 11-17.

6 kommentarer:

metamorphosis sa...

Åh, dina krukor är precis så vackra som jag föreställde mig utifrån de små smygtittar du bjudit på!

fale artut sa...

SÅ fina krukor! Vårhälsning till Dig!

Unknown sa...

Men Olsson så snyggt! Den där krukan med fröna i med de små plupparna på ser ju helt underbar ut.
Synd att vi inte kan packa in oss och göra en liten dagstur uppåt.
Vissa vänner saknar jag verkligen att bo långt ifrån.
Ser ju iaf att jag har spännande saker att se fram emot på Inneberga!
Lycka till nu i helgen!
Järpen

Anonym sa...

Krukorna är ju helt underbara både till blommor och mat!
Lycka till önskar Mamma och Pappa

Fine Little Day sa...

Dina krukor är fantastiskt fina Ulrika.

Ulrika sa...

Tack så mycket till alla som haussat mina krukor. Jo, de ÄR fina, det tycker jag också! Blir riktigt sugen på att behålla en eller flera själv...