onsdag 8 juli 2009

Nytt fodral

Som ni ser så har min blogg och även min hemsida, fått nya framsidor. Lite mer levande än tidigare, tycker jag, så jag är väldigt nöjd! Några av mina produkter har utgått och någon ny har tillkommit.

Jag har ju faktiskt helt missat att uppmärksamma att min blogg redan har funnits i över ett år. 27 juni 2008 gjorde jag det första inlägget. Det har bara varit kul och kreativt att ha bloggen och få kontakt med så många andra av er, kreativa personer som läser.


Mitt nya jobb tar mycket av min tid. Jag saknar min keramik och jag saknar tid att sy. Läser en bok om hur man ska få ihop livet och den är väldigt inspirerande, måste jag säga. Lycka till! Om balans i livet och andra floskler av Tinni Ernsjöö Rappe och Jennie Sjögren. De är mina hjältar sedan tidigare då jag läst Diagnos: Duktig. Handbok för överambitiösa tjejer och andra som borde bry sig. Jennie har också skrivit Vardagsfeminism. Handbok i jämställdhet hemma och på jobbet. Tinni har skrivit Rent hus. Slaget om den svenska dammråttan.

Tröstefulla. Läs!

Inga kommentarer: