tisdag 17 februari 2009

Roligare



Ja, ja... Det kan eventuellt ha varit så att det var köpstopp här hos mig... Men, ja, det var ju bara mellan mig och mig. Och när hjärnan har så mycket att tänka på, tänkte jag att jag kanske kunde lura iväg den ett tag. Jag hittade den här klänningen och tänkte bara på den ett tag. Ett ganska kort tag visserligen, men ändå. Livet blev roligare såhär!

Klänningen är mjuk och tunn och grå och vit och min bästa loppiskofta från Gotland passar perfekt! Örhängena har jag bytt med Joanna.

3 kommentarer:

marie-louise sa...

och mönstret hänger liksom ihop med dom snöiga träden som du postade dagen innan:)

Unknown sa...

Såklart gäller inte ett köpstopp om du hittar något som är så vackert. Och så Ulli!! Hjälper det dessutom en hjärna på högvarv, om än för en liten stund, så är det ju ännu bättre. Kram på dig!!

Ulrika sa...

Det har ni ju rätt i båda två!